- Groot bereik in de laboratoria
- 25.000+ professionals per maand
- Onbeperkt eigen content plaatsen
- Vergroot de vindbaarheid in Google
Onder de aandacht komen van specialisten in de labmarkt?
Dat kan via LABinsights: hét communicatieplatform voor professionals in het laboratorium
Wie bereik je?
Waar bereik je deze mensen? Nederland 75%, België 25%
Ons bereik
Bereik 25.000 experts per maand
Via de website, nieuwsbrieven, social media en het magazine bereik je iedere maand ruim 25.000 beslissers en professionals in de labmarkt.
Interessegebieden en topics
- Labs in de zorg en life science, industriële laboratoria, overheidslabs, contractonderzoekers, test- en beproevingslabs, kwaliteitszorgspecialisten
- Handvatten voor laboratoriummanagement
- Achtergrondinformatie over gebruiksartikelen, analysemethoden en workflows
- Ontwikkelingen in life sciences en biotech
- Tips over robotisering en labsoftware
- Technische informatie over monstervoorbereiding, instrumentatie, apparatuur, labinrichting, monitoringsystemen
- Richtlijnen voor persoonlijke bescherming en veilig werken in het lab
- Laboratoriumbouw, infrastructuur, monitoringssystemen
- Trends, ontwikkelingen en efficiënt en veilig werken
Hoe bereik je ze?
- (Online) advertenties
- Een bedrijfsprofiel op de website
- Onbeperkt nieuws, artikelen, blogs en video’s delen
- Betere vindbaarheid in zoekmachines
- Leadgeneratie
Wat we doen
Wat is LABinsights?
LABinsights is hét merk voor professionals in het laboratorium. Samen met lezers, adverteerders en experts werken we aan het verbeteren en vernieuwen van de sector. Specialisten vinden hier waardevolle informatie over hun vakgebied én komen in contact met vakgenoten, producten, diensten en leveranciers. Zij ontvangen informatie via:
Onze adverteerders
Deze bedrijven adverteren ook bij ons
Over ons
Wij zijn maXus media
We zien het als onze taak om van specialisten in de labmarkt nóg betere experts te maken, omdat wij geloven dat zij bouwen aan een gezondere, innovatievere en daarmee een groeiende labsector.
Onze belangrijkste waarden:
- Expertise
- Betrouwbaar
- Toonaangevend
- Verbindend
- Deskundig